
TUI Finland Oy Ab

Tietoja kohteesta TUI Finland Oy Ab
Aukioloajat
- sunday: (closed)
- monday: 9h-17h
- tuesday: 9h-17h
- wednesday: 9h-17h
- thursday: 9h-17h
- friday: 9h-17h
- saturday: 10h-15h
Kommenttimme InfoMatkatoimistot.fi aiheesta TUI Finland Oy Ab:
TUI Finland Oy Ab on suosittu matkatoimisto, joka tarjoaa laajan valikoiman lomamatkoja eri kohteisiin. Asiakkaat ovat kiitelleet sekä aikataulujen pitävyyttä että ystävällistä asiakaspalvelua. Monilla matkustajilla on ollut hyviä kokemuksia, erityisesti matkoista Afrikkaan ja Kreikkaan, joissa hotellit ja palvelut ovat vastanneet odotuksia. Erityisesti asiakkaille on jäänyt mieleen:
- Ajallaan olevat lennot.
- Ystävällinen henkilökunta, joka on valmis auttamaan ongelmatilanteissa.
- Hyvin toimivat nettisivut ja varausjärjestelmä.
Kuitenkin, yrityksellä on myös ollut haasteita, joista asiakkaat ovat antaneet palautetta. Negatiivisimmat kokemukset liittyvät:
- Peruuksiin ja viivästyksiin matkoissa.
- Asiakaspalvelun hitauteen kiiretilanteissa, mikä on aiheuttanut hermostumista asiakkaille.
- Väärin annetut tiedot matkojen sisällöstä ja hotellien varustelutasosta.
Vaikka TUI Finland Oy Ab on saanut sekä positiivista että negatiivista palautetta, monet asiakkaat ovat toteaneet, että ovat valmiita kokeilemaan yhtiön palveluita uudelleen, mikäli parannuksia tehdään asiakaspalvelun osalta ja tietojen selkeydessä.
TUI Finland Oy Ab: Arvostelut
Upea kokemus: Kiitos! Kaikki meni lomalla juurikin niinkuin piti. Saimme sen, mitä tilasimme ja erityis Kiitos paluulennon todella upealle miehistölle, erityisesti lentoemännälle , joka tarkoitti loputkin lentopelostani. Lennot etuajassa kumpaankin suuntaan.
Negatiivinen kokemus: Eipä varoittaneet Teneriffan rahoja vievistä taksikuskeista. Kuski kaasutti kovaa karkuun, vieden suuren määrän vaihtorahoja mukanaan, kun itse nostin lastenvaunuja takaluukusta. Juoksin hetken rinnalla hakaten sivuikkunaa, turhaan. TUI:lla toiminta lähes kokonaisuudessaan ruotsinkielistä ja parhaat huoneetkin jaettu ruotsalaisille. Suomalaisena tunsimme itsemme toisarvoisiksi.
Negatiivinen kokemus: En,en,en suosittelen ikinä ostaa matka TUI:n kautta jos voisin antaisin nolla tähteä. Varsinkin niiden vakuutus ei kannata ottaa. Itselläni kävi niin että matka ei ole edes aloitettu ( sairauden vuoksi ) ja vakuutus minulla oli, mutta ihan turhaan. Sieltä tulikin kiva viesti vain ja lopuksi vielä että asia on selvitetty niiden puolesta siis kysymättä minulta mitään. Ja kun laitoin toinen jopa kolmas viesti ei ne edes enää halua vastata minulle. Tämä on huijausta ja varastamista. Oli ainakin minun viimeinen matka varaus TUI:n kautta. Erittäin pettynyt. OLKAA VAROVAISIA
Negatiivinen kokemus: Hotelli Pariisissa (Peyris Opera) oli kulahtanut (kuvat näytti toista). Huoneen kokolattiamatto (?) haisi tunkkaiselle ja vanhalle tupakalle. Kolmen hengen huoneessa ei luvatusti ollut kolmea sänkyä vaan kolmas sänky oli pedattu sohvalle. Varasimme TUI: sovelluksen kautta liput Louvreen - ne peruutettiin 15 min ennen tapaamisaikaa. Lisäksi TUI:n sovellus ei toiminut omien tietojen osalta. Yleensä aina sovellus näytti omista tiedoista vain ”jotain meni pieleen” -tekstin.
Upea kokemus: Good experience with TUI Finland. I had holiday to Africa to Cape Verde. The flight was in time and return flight also. The stuff in destination was extremely good. I had an emergency one day in Cape Verde and I got good support from TUI stuff. Fabulous!
Negatiivinen kokemus: Horrible company. Don’t book any tour from them.
Negatiivinen kokemus: Varattiin lokakuussa 2024 matka niinkin eksoottiseen ja harvinaiseen kohteeseen kuin Kreeta. Iso seurue, all inclusive. Viikon reissu, toteutuu toukokuussa 2025. Marraskuussa 2024 TUI perui matkan, vähäisen kysynnän vuoksi. No kysymys kuuluu, kuka on niin pessimisti myynnissä ettei usko koneen täyttyvän, tuskin näitä ensi kesän lomia vielä hirveästi varaillaan, talvisesonki tälle talvelle vasta käynnistyy.
Negatiivinen kokemus: Meillä oli häämatkavaraus reittilennoilla TUI:n kautta. Menopäivän ekat kaksi lentoa varauksessamme olisi olleet SAS lentoyhtiön lentämiä. Noin kaksi kuukautta ennen tulevaa matkaa lentoyhtiö SAS perui menolennot, josta saimme tietää vain SAS:n kautta. TUI:lta ei tullut kahteen viikkoon mitään viestiä, mitä tekee tällaisissa tilanteissa, että odottakaa, että aikovat järjestää asian/uudet lennot. Saimme tietää uudet lennot vasta kahden viikon ja kolmen meidän oman yhteydenoton jälkeen. Eli piti elää pitkä aika epätietoisuudessa, ja piti itse tiedustella mitä tapahtuu. Ensimmäisissä yhteydenotoissakin vain vähäteltiin, että kyllä heillä ihan osasto hoitaa näitä lentosuunnitteluja ja he vain hoitavat kiireellisempiä tapauksia ensin. Että meidän täytyy vain odottaa. Eipä näkynyt tai tiedotettu asiakkaan suuntaan millään lailla, että asia on hoidossa. Koko matka lopulta muuttui niin, että tulopäivänä olisimme olleet myöhemmin perillä, ja lähtöpäivänkin lentoja oli jostain syystä muutettu niin, että lennot olisi myöhäisillan sijaan olleet aikaisin aamulla (SAS ei ollut perunut alkuperäisiä lähtöpäivän lentoja). Näin loma-aikaa olisi mennyt hukkaan alkuperäiseen nähden, eikä TUI tarjonnut mitään rahallista tai muuta hyvitystä uusien huonompien lentojen kanssa. Jouduimme perua koko häämatkan. Kun laitettiin pyydetty viesti, hyväksymmekö uudet lennot, kerroin samalla, mistä syystä peruimme. Ei tullut mitään pahoittelua tai edes yritetty vielä järjestää paremmin lentoja, että olisivat vastanneet alkuperäistä varausta, ja ei myöskään tarjottu hyvitystä missään muodossa. Sähköpostiin alkoi vain laulaa automaatiset vahvistukset loman peruuttamisesta peruuttamisilmoituksemme jälkeen. Onneksi ei oltu keretty varata retkipäiviä, kuljetuksia tai istuinpaikkoja lentokoneesta vielä, niin ei tarvitse tällaisista alkaa selvittää, saammeko rahoja takaisin. Meille häämatkan peruuntuminen on iso pettymys, kuten myös TUI:n luokattoman huono asiakaspalvelu, emmekä aio enää koskaan käyttää tätä matkayhtiötä. Emme suosittele ketään muutakaan missään tilanteessa käyttämään TUI matkatoimistoa. TUI voisi miettiä, mikä todellisuudessa tulee sille kalliimmaksi: asiakkalle sopivan ja tyydyttävän ratkaisun löytäminen, jolloin vaikka se vaatisikin vähän vaivannäköä tai kuluja enemmän, asiakas vielä voisi palata asiakkaaksi ja suositella yhtiötä muillekkin, vai sitten asiakkaalle pettymyksen tuottaminen, ja että asiakas ei sitten jatkossa aio käyttää enää koko matkayhtiötä, ja kertoo sitten tällä tavalla tutuille ja netissä huonon asiakaspalautteen, ettei muutkaan erehtyisi käyttämään kyseistä matkatoimistoa.
Negatiivinen kokemus: Matkamme reittilentoja muutettiin ja olisimme menettäneet tämän myötä kaksi lomapäivää melkein. Tuin viestintä meidän suuntaan oli olematon vaikka olimme tiedustelleet lentojen muutoksista useaan kertaan. Lopuksi peruimme matkan ja emme aio enään jatkossa käyttää heidän palvelujaan.
Negatiivinen kokemus: En suosittele yhtiötä. Markkinointikuvat eivät päde itse oikeiden kohteiden osalta. Luvataan liikoja, kaikki ovat toiveita ja niitä ei toteuteta.
Negatiivinen kokemus: Warning: This company, or an organization impersonating them, may be involved in scam activities. They reserve apartments on Airbnb and then, in a very convincing manner, ask to communicate outside the platform. Afterward, they introduce themselves under a different name and claim to need a long-term stay, though they never actually check in. The goal appears to be to obtain some form of payment from their supposed employer. These actions violate Airbnb policies and could result in significant financial losses for hosts globally, as well as for Airbnb itself. The photograph they use as a profile picture is used on various seemingly unrelated websites, probably fake businesses, as well in empty profiles on different platforms. Stay safe.
Negatiivinen kokemus: Otettiin Kreikassa matka Symin saarille. Oli viimeinen päivä Kreikassa. Bussissa tunnin ajelun jälkeen selvisi, että edellisenä päivänä oli alus ollut rikki. Joten tämä kyseinen laiva kiertää luostarin. Itse en olisi halunnut tätä kierrosta koska ajallisesti vei noin kolme tuntia lisää aikaa ja olisin halunnut viimeisen illan viettää muulla tavalla kuin olla aluksella. Tiedottaminen alkeellista, olen todella pettynyt toimintaan
Negatiivinen kokemus: Minusta on hävytöntä teidän käytös tänään tuli jatka varaamista saat lisäalennuksen 2884 matkasta miksi kiusaatte eläkeläistä jolla ei ole varaa maksaa 3094 eikä 3333 euroa matkasta lopettakaa kiusanteko .
Negatiivinen kokemus: Vaikka kuinka yritän päästä Tuin sivuille varaamaan lomaa niin koko ajan vaan ilmoittaa, että huollamme. Tämä on aina. Eli eikö Tuilta voi lainkaan varata matkoja?
Negatiivinen kokemus: Hotellien ja huoneiden kuvat monesti harhaanjohtavia. Itse en käytä enää kyseisen firman palveluita.
Negatiivinen kokemus: The agency knowingly engages in false advertising regarding the typical temperatures in different travel locations, using decades old climate data to grossly mislead consumers about the typical and expected conditions at the warmer locations. The company is fully aware of the issues and the damage this can cause to those traveling with vulnerable individuals like yound children or the elderly, going as far as creating the risk of a serious heatstroke in +40 degree weather, when the agency marketed the expected temperatures as +25c degree celcius. People have had their entire holiday ruined because of this, and Tui fully knew the risks. Do your own research regarding the conditions at the travel location beforehand.
Negatiivinen kokemus: Mainostavat suoraa lentoa Teneriffalle Jettime mutta mennessä välilasku Portugalin Farossa.Tankkaus siellä Menomatka 9 tuntia Paluu 2 tuntia myöhässä ja tiedottaminen siitä olematonta Tilatut sapuskat koneessa täyttä sitä itteensä ja kaikki muu kallista Muuten hyvä loma mutta lentoyhtiö pilasi osan siitä
Upea kokemus: Väga meeldiv reisikorraldaja.
Positiivinen kokemus: Sivusto toimii ihan hyvin ja tarvittaessa avun saa soittamalla asiakaspalveluun.
Negatiivinen kokemus: Lento on joka kerta myöhässä (4/4)
Upea kokemus: Kiitokset erittäin ystävälliselle asiakaspalvelijalle puhelimessa! Muutokset matkaan onnistui vaivattomasti ✨
Positiivinen kokemus: Kaikki tuin matkat sujuneet hyvin. Ärsyttää vaan kun ihmiset raahaa kaikki matkalaukkunsa koneeseen sisään niin oma reppu ei mahdu kuin istuimen alle kun yläkerta pullistelee isoja laukkuja!
Negatiivinen kokemus: Kokemuksen perusteella en suosittele tätä matkatoimistoa. Aikoinaan tehnyt Finnmatkojen kautta matkoja ja kaikki ok, mutta TUI:n hinta-/laatusuhde todella huono kokemukseni perusteella. Ja tämän lisäksi TUI:n suurin omistaja oligarki (tosin siirtänyt omistuksen vaimonsa nimiin jouduttuaan pakoitelistalle)!!!
Negatiivinen kokemus: Helsinki - Phuket - Helsinki Maksoimme ensinnäkin itsemme kipeeksi 1500e/naama pelkistä lennoista. Kyl meinas hieman naurattaa kun myös laukuista piti maksaa, ruoasta, KUULOKKEISTA?! kuitenkin kaukolento kyseessä. Ihme ettei peitostakin kinuttu rahaa. Ruoka oli myös yks vitsi. Ajattelin vatsavaivaisena ottaa varmuuden vuoksi laktoosittoman aterian. Ei olis pitänyt. Ilmeisesti TUI:lla ajatusmaailma, että jos erikoisruokavalio, niin tuotteita ei tarvi kaikkia korvata, vaan otetaan pois. Muutenkin ateriat ovat huonot, niin se että siitä viedään osa vielä pois niin, kiitos! Siinä vaiheessa oma huumori loppui, kun tuli "välipala". Normaaliannos: sipsipussi, suklaapatukka ja keksipaketti. Laktoositon ateria: omena ja mandariini muutenkin pääannoksessa oli niin epämääräisiä elementtejä että en edes tiedä mitä ne kaikki olivat. Ens kerralla sit normaaliateria. Eiku, ens kerralla joku muu yhtiö, jonka matkaan kuuluu myös laukut ja kuulokkeet. Laukkuja sai myös odotella valovuoden. Jouduimme matkaseurani kanssa myös istumaan eri riveillä ja eri käytävilläkin. Hupaisa 12h matka
Negatiivinen kokemus: Surkea matkatoimisto
Negatiivinen kokemus: Onko TUI Suomi matkatoimisto hoitanut esim (22.12.2023) paluu lennot ajallaan Suomeen. Valitettavasti EI. Kenestä tämä johtui matkanjärjestäjä TUIista. Poikkeustilanteissa viestintä oli sekoilua ja matkustajan pompottamista. Valitsetko tämän matkanjärjestäjän matkoja uudelleen EHDOTTOMASTI EI. Lue lisää esim IS / IL TUIn matkustajien paluulento myöhästyi neljä vuorokautta. Joulu meni pipariksi.
Negatiivinen kokemus: Huonosti hoitavat asioita
Negatiivinen kokemus: Ala-arvoista toimintaa!
Negatiivinen kokemus: Hotellihuoneemme oli aivan homeessa ja meille luvattiin hotellinvaihto max yhden yön jälkeen. Lukuisien yhteydenottojen jälkeen lopputulema oli, että saimme nauttia koko ”loman” 7 päivää laukut purkamatta odotellen luvattua hotellin vaihtoa silmät umpeen turvonneena (homeallergia) siinä homeisessa hotellissa, jonka uima- altaassakin oli levää. Ensimmäinen ja varmasti viimeinen matka tällä firmalla. Oppaat ei vastaa viesteihin, kukaan ei tiedä yhtään mitään mistään. Välttäkää tätä firmaa!!!
Negatiivinen kokemus: THE CHEATERS! The poorest service I ever faced! We booked a trip to the Maldives and it was said on the website that firstly we need to pay a deposit of 600 euros, and the full payment should be done before 45 days the trip starts. In 10 days I got an email that we needed to pay the full amount right now because they would cancel our booking, but until our vacation begins we had more than 120 days. I called customer service and they said: Sorry we can't do anything about that. So be careful, they are just cheating with an information in the website.
Upea kokemus: Ystävällinen ja tuli iloinen mieli mukavasta rupattelu hetkestä!
Positiivinen kokemus: Olemme tehneet monta matkaa Tuilla, aina on kaikki toiminut hyvin. Hotellit ovat hyviä, lennot sujuneet mukavasti ja oppaat olleet ammattitaitoisia, ei ole tarvinnut kokea pettymyksiä.
Negatiivinen kokemus: Olin Ruotsin Tuin matkalla. Matka oli Italian Sardiniaan Aleghroon. 10.9-18.9.23.( 7pv.) Lento Arlandasta. Matka maksoi 416e.hlö.+lentokenttä kulj.matkalaukut 20kg. Kuljin välin linj.a.-laiva- l.a yht.68e. Matka jäi silti kaikkineen.500e. Miksi suomesta matkat Italiaan ovat niin kalliita?
Upea kokemus: Kyproksen matka meni täydellisesti! Ei mitään ongelmia kaikki sujui niin hyvin kuin mahdollista. Hotelli myös täydellinen. Paras kokemus kaikista matkanjärjestäjistä muut, ovat olleet selkeästi heikkolaatuisempia.
Negatiivinen kokemus: TUI antaa valheellisia tietoja hotellista aina rakennusvuodesta lähtien, eikä esim. kattoterassia, swim up baria ja gym:iä ollut olemassakaan. Myös muissa arvosteluissa mainittu varaussivustoilla esiintyvät ongelmat, jotka meidän tapauksessamme johti siihen, että emme saaneet varaamaamme ja maksamaamme huonetyyppiä edes lisämaksusta. Myös hotellin ylibuukkaustilanne saattoi olla osatekijänä tässä, mutta asiakasta TUI syyttää varausvirheestä ja milläs todistat, kun muuntelevat sivustojaan… Karmealla alueella sijaitsevaa huonolaatuista hotellia TUi matkkinoi neljän tähden hotellina. Olipa oikea shokki”loma”. Omaa kuoppaansa kaivavat. Odotan ilolla TUI:n lopullista konkurssia, joka vain ajan kysymys, kun tuollaiselle huijauslinjalle ryhtyneet…
Positiivinen kokemus: Lupaa paljon
Negatiivinen kokemus: Tein ensimmäisen matkan TUIn kautta. Paljon huomautettavaa on. Hotelli Kreetalla ei ollut all inclusiven puolesta sitä mitä luvattiin ja hinta korkea. Aegean lentoyhtiö surkea. Matkaa varatessa meni ohi se ettei siinä ole kuin käsimatkatavarat 5kg. Onneksi viime tingassa huomasin asian. Sovellus ei toimi kunnolla ja jos chattiin laittoi kritiikkiä, niin eipä enää vastannut paikalliset oppaat, vaan joku Sirpa pääkonttorista, joka ei tiennyt asiasta mitään.
Negatiivinen kokemus: Turkin Alanyaan varausvaiheessa oli alennusta kahden viikon matkasta joka norm. n. 1700,-: kahdelta niin n. 1400.- ilmoituksessa oli paikkoja rajoitetusti ja ikään kuin viimeisiä viedään, niin tehtiimpä varaus. Nyt menin katsomaan niin sama hotelli ja huonetyyppi kahdelta 950,- kyllä hieman nyppi maksaa ikäänkuin jonkun muun matkaa ja paikkoja oli vielä reilusti jäljellä. Tjareborgilla oli joskus, että jos matkasi hintaa tullaan vielä alentamaan saat hyvityksenä erotuksen, se oli aika reilu peli.
Negatiivinen kokemus: Hotellin altaat eivät olleet koko viikon loman aikana käytössä. Todella leväisten vihreiden altaiden puhdistustyö aloitettiin ensimmäisenä lomapäivänä ja se jatkui koko loman ajan. Toinen altaista oli aidattuna pois käytöstä vielä sen puhdistuksen jälkeenkin. Tein reklamaation TUI:lle loman jälkeen. Reklamaatio hylättiin koska en ollut ollut yhteydessä oppaisiin loman aikana. Oppaat eivät olisi voineet mitenkään vaikuttaa puhdistustyön etenemiseen. Työ oli aloitettu ja eteni koko viikon ajan. Meillä oli myös allinclusive varaus joten hotellin vaihtokaan tuskin olisi ollut mahdollinen. Pelkkää vastuunpakoilua vaatia että virheestä johon ei voi mitenkään vaikuttaa tulisi sen lisäksi ettei pääse koko lomalla uimaan vielä käyttää vähäiset lomapäivät asian selvittelyyn. Kuvia altaista niiden aitaamisesta ja puhdistustyön etenemisestä olin valmis lähettämään mutta niihin ei TUI:lla ollut kiinnostusta.
Negatiivinen kokemus: Olen ollut matkatoimisto Tuin järjestämällä ulkomaanmatkalla ennenkin mutta viimeinen matka Khao Lakiiin Thaimaassa osoitti että matkojen taso on romahtanut. En voi suositella kenellekään. Apua ei saanut silloin kun sitä olisi eniten tarvinnut. Ala-arvoiset retkenjärjestäjät ja oppaat eivät ole edes itse tietoisia siitä, mitä myyvät.
Positiivinen kokemus: Eipä mitään, hyvin on palvelu pelannut mitä on tarvinnut. Melkein kymmenen matkaa Tuilla takana.
Upea kokemus: Matkusteltu TUIn kanssa jo kolmas kerta. Kaikki sujuu aina hyvin. Hotellit on juuri sitä mitä luvattu. Suosittelen vahvasti! Kiitos!
Positiivinen kokemus: Hyvä ja ystävällinen palvelu sain tietää mitä tarvitsin. Pitkä jonotusaika
Negatiivinen kokemus: Peruivat black fridayna tarjouksesta ostetun matkan matkustaja vajeen takia, vaikka varatessa näytti että matka olisi melkein loppuun varattu. Nyt käskevät varaamaan saman reissun, mutta hinta on +600€. Tämän takia meni hukkaan kaikki muidenkin yritysten black friday tarjoukset. Kannattaa miettiä kaksi kertaa jos on varaamassa tajouksessa olevaa matkaa Tuilta, ja vastaava matka löytyisi myös toisen yhtiön kautta. Tämän lisäksi peruuttamis ilmoituksessa ilmoitettu puhelin numero ei ole käytössä. Ennen ollut ihan hyvää palvelua, mutta tähän päättyi omalta osalta matkat Tuin kautta.
Negatiivinen kokemus: Perunut yhtäkkiä varatun ja osittain jo maksetun matkan lyhyellä varoajalla "matkustajapulan takia", vaikka varatessani paikkoja lentokoneesta näytti olevan varattu hyvin ja matkaan vielä 5kk aikaa.. Vastauksena käsketään varamaan vastaavaa matkaa, jota kuitenkaan ei löydy nettisivuilta eikä vastaavaa matkaa saa tilalle. Asiakaspalveluun ei saa puhelimitse yhteyttä. Ilmoitus peruutuksesta tuli vain sähköpostina. Luotto meni koko firmaan..
Negatiivinen kokemus: Awful pricing policy. Since there is no competition, TUI Suomi tries to charge whatever price they desire. Finnish people and residents are forced to pay higher prices for poor hotel and destination options. In addition to that they try to charge 700-900€ for a flight per person to Egypt Hurghada and guess what, you need to pay extra for a luggage upon that one. I wish there were some other options for a competition but it is what it is. Finland is a small country, low demand and high prices.
Negatiivinen kokemus: Nyt taitaa tulla sama kohtalo tuille kun deturille, mainostavat jo hotellia väärillä tiedoilla, taitavat kerätä rahaa ja sit luukut kiinni yhtäkkiä. Tuin mukaan hotellissa on sisä- ja ulkouima-allas. Kysyin hotellista äsken, eipä ole kumpaakaan. Onneksi en varannut matkaa .
Upea kokemus: Ihgu mestous,
Positiivinen kokemus: Suht hyvä
Upea kokemus: Alati parim teenindus.
Negatiivinen kokemus: Hotellen håller verkligen inte den kvalitet som utlovas! Reser aldrig mer med Tui!
Negatiivinen kokemus: Jätettiin Kanarialla täysin oman onnen varaan kun perhe sairastui..Hengen vaarallinen matkatoimisto.
Negatiivinen kokemus: Peruu matkoja lyhyellä varoajalla "matkustajapulan takia", vaikka varatessani paikkoja lentokoneesta (2,5kk sitten), näytti se jo olevan lähes täynnä. Lomat jo anottu ja myönnetty, eikä vastaavaa matkaa saa mistään tilalle. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Ilmoitus peruutuksesta tuli tekstiviestinä.
Upea kokemus: Пока сказать ничего не могу, но предложения хорошие
Upea kokemus: Erinomainen asiakaspalvelu.
Negatiivinen kokemus: Tällä kertaa kilpailijalta löytyi hinta-laatu suhteeltaan parempi matka. Finskillä matkaan ja bussissakin suomalainen opas. Tuilla ei ole näin ollut aikoihin.
Upea kokemus: Loistava palvelu puhelimessa!
Negatiivinen kokemus: Varasin minulle & pojalleni valmispakettireissun Kreikkaan, koska kaipasin lomalle helppoutta. Mikäs sen helpompaa reissata lasten kanssa kun kaikki on valmiiksi Saapuminen sujui ongelmitta, mutta TUI:n valitsema hotelli EI VASTANNUT odotuksia. Kuvat antoivat sellaisen kuvan, että hotelli oli tosissaan ”lapsiystävällinen” ja että vanhempi voi ”chillata” rauhassa. Tätä se ei ole, nimittäin täällä ei löydy edes uimavalvojaa! Miten lapsiystävällisessä hotellissa ei ole uimavalvojaa..?! Se siitä rentouttavasta auringonottamisesta… Väitettiin, että oli PALJON lapsille puuhattavaa, tosiasia oli se, että allas alueella oli pari vanhaa muovikeinua ja ”pelihallissa” oli pari ruostunutta pelipöytää. Kaiken huipuksi kuten esittelyssä sanottiin, että ON ILMASTOINTI, mutta kappas kappas, SE ON ERILLISMAKSUNA. Kyllä, joudut siis täällä ERIKSEEN maksaa siitä, että saat huoneeseen ilmastoinnin..! Sitähän ei sitten lukenut missään. Kun kävin asiasta kertomassa respassa niin he kohauttivat olkapäänsä ja totesivat: ”TUI ei maksa meille riittävästi”
Upea kokemus: Aina on homma pelittänyt, kun olemme käyneet tämän firman ulkomaan matkoilla. Nytkin tuli matka varattua. Nettisivut helppokäyttöiset ja selkeät
Upea kokemus: I love Finland
Negatiivinen kokemus: Matkan peruutus maksoi 500e... Emme saaneet mitään hyvitystä tai uutta tarjousta.
Upea kokemus: We had an excellent trip with Tui from Helsinki to Crete. Everything was as promised. Will definitely book upcoming holidays with Tui as well.
Negatiivinen kokemus: 10.12.-25.12.22 Meksikon matkamme peruutettiin yhtiön toimesta. "Joulun, uudenvuoden ja talviloman aikaiset matkat saat samaan hintaan, jos nykyinen matkasi on näiden lomien aikaan. Siirtääksesi matkan, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, mutta viimeistään 29.5.2022 mennessä." Otettuani yhteyttä, ilmoitettiin, että alkuperäistä matkaamme ei voi tulkita joulumatkaksi, koska joulua on vain muutama päivä matkan aikana. Eli samaan hintaan viikkoa myöhemmin alkavaa matkaa ei saakaan. Eikö se ainakin ole melkoinen paradoksi, että alkuperäisen matkan olisi pitänyt olla samaan ajankohtaan kuin uuden matkan, jotta vaihto onnistuu? Ja mitä vaihtoa olisi silloin edes tarvittu? Sinne meni häämatka.
Negatiivinen kokemus: Tui myy sinulle ensin matkan ja sitten pitää maksaa lisää ruuasta lentokoneessä,hotelli kuljetuksesta yms yms.Lennot melkein aina myöhässä koska koneiden käyttö on todella tarkkaan laskettu.Suoralla lennolla myyty matka muuttui välilaskulliseksi ilman ennakko ilmoitusta.Homeen hajuisia hotelli huoneita.Kannattaa miettiä omatoimi matkailua tai sitä isoa kotimaista jos paketti on otettava.
Negatiivinen kokemus: Ottaisivat Aurinkomatkojen sivuista oppia
Negatiivinen kokemus: Varausjärjestelmä muutti päivämäärät vääriksi, mutta tui ei suostunut perumaan matkaa. yritin vaihtoehtoisesti myös vaihtaa toiseen ajankohtaan ja määränpäähän. maksavaa asiakasta huijattiin ja kohdeltiin rumasti ja menetin yli 2000 euroa.
Positiivinen kokemus: I wish there was a guide who spoke Finnish. I wish there was a service on the plane that spoke Finite as well. Sometimes there are communication problems for some people. Having a guide who can speak infinitely might make the trip even more fun.
Upea kokemus: Maailma paras aurinko matka tui.fi kiitos paljon Erinomainen asiakaspalvelu myös henkilökunta 1000 kiitos ❤
Negatiivinen kokemus: Ei saa mitenkään yhteyttä
Negatiivinen kokemus: Ei mikään toiminut,oppaaseen ei saanut kun viiveellä yhteyttä ,sittenkin tuli väärää infoo,sovelluksessa vastaukset google kääntävällä,huonoin ikinä.miinus 10
Upea kokemus: Ystävällinen palvelu. Kiitos!
Upea kokemus: Ihanaa.
Positiivinen kokemus: Palvelu pelaa
Upea kokemus: Travelled with TUI three times already, everything always went perfect. The prices are always affordable and the customer service is fast responding and very kind, they helped me to get me my hat back, which I accidentally left in Greece. Thank you for your service!
Positiivinen kokemus: 15 matkaa peruutettu vuoden aikana. Näistä puolet Tuilta. Pitäisikö tehdä jotain?
Upea kokemus: Netalla loistava asiakaspalvelu.
Positiivinen kokemus: Kiitokset nopeasta rahanpalautuksesta! Rahat tuli 2vkoa matkan peruuntumisesta. Resursseja voisi kyllä lisätä asiakaspalveluun, hankala saada yhteyttä jos on kiireellinen asia matkaan liittyen.
Negatiivinen kokemus: Lentolippujen rahanpalautus tehty mahdollisimman hitaaksi ja vaikeaksi. Jonotuskin maksaa, ja kestää 40min. Tilinumero pitää lähettää 2 eri paikkaan. Ottakaa Air BnB:stä mallia
Negatiivinen kokemus: Asiakaspalvelua on lähestulkoon mahdoton saada tavoitettua aikana, jolloin tarve on suurin. Käytössä vain puhelinpalvelu (suurta jonotusmaksua vastaan) ja Facebook-sivu. Ei näin TUI.
Negatiivinen kokemus: Maksettuja rahoja ei saa takaisin
Upea kokemus: Suorat lennot kohteeseen päiväsaikaan, tosi hyvä hotelli
Positiivinen kokemus: Aiemmin Finnmatkoja käyttäneenä nyt hieman pettymys. +Oppaat mukavia. +Edullinen matkahinta +Työllistää Cape Verdessä köyhiä paikallisia, joten paikallinen vaikutus tärkeä -"pakettimatkaan" ei kuulu matkalaukku, eikä lentokenttäkuljetukset - Tuin lentokone niin ahdas ja täyteen ahdettu, etten kyllä pitkille lennoille tätä enää valitse.. Reittikoneet huomattavasti väljempiä. Pienemmänkin ihmisen olo oli istuimessa tuskaa, mitenköhän isomman??
Upea kokemus: Todella mukavia kokemuksia TUIn kanssa
Negatiivinen kokemus: TUI has very unclear trip cancellation policy and is cheating on clients making them believe that you can cancel your trip anytime without a cost (otherwise than some ´´office fee´´) 45 days prior the trip date. Our case was so that we booked trip to Istanbul, but we now needed to cancel it some 50 days in advance. In our contract it says in the main body text that the trip can be cancelled with full refund 45 days prior, but when we tried to do so it turned out that we lost all 600 € that we pre-paid. It turned out that our tip was an exception form the general cancellation rules and it was written somewhere in the small text. WHY DO NOT YOU STATE THIS CLEARLY IN THE PARTICULAR TRIP CONTRACT CONDITIONS? SO THAT THE CLIENT CAN UNDERSTAND THAT EASILY WHEN BOOKING THE TRIP ? THIS IS OUTRAGEOUS! What is more you cannot do the cancellation via internet, but you have to call TUI and they do not pick up the phone and you have to pay for the call to customer service ! WHAT CUSTOMER SUPPORT IS THIS ?
Positiivinen kokemus: Sain lahjakortin..mutten voikkaan käyttää tähän yllärimatkaan..yrittivät kyllä auttaa.. Lähempä tuonnempsna jonnekkin huitsin nevadaan..
Upea kokemus: Nice relaxed atmosphere.
Negatiivinen kokemus: Huonoin matkayhtiö ja palvelu koskaan. Hotellissa Meksikossa meidät ryöstettiin. Ja tui ei puuttunut ja lainkaan tähän toimintaan. Poliisi ryösti hotellissa ja vaativat tuhat euroa hotellin aulassa. Ja sallivat avoimen huumekaupan suosittelemassaan hotellissa?ainut tuon opas oli finni naamainen nuori nainen, jolla selvästi ei kokemusta. Hotelli Ocean maya royale. Emme suosittele. Tappiota varastatetetuista tavaroista tuli. N.2000e
Upea kokemus: Good value
Negatiivinen kokemus: Muutama vuosi sitten Finnmatkat (nykyinen TUI) jätti kertomatta oleellisia asioita hotellista nettisivuillaan. Ibizalla sijaitseva all inclusive -hotellissa oli täysin ala-arvoinen ruoka, nimittäin ruoka oli kokonaan englantilaista. Siis englantilainen aamiainen, kidney pie, sunday roast... ainoat hedelmät olivat säilykehedelmiä, leipä paahtoleipää, jne. Valitimme oppaalle, jolla oli vain ylimielinen asenne, että voittehan syödä muualla. Jos varaa all inclusive -loman, niin muualla syöminen ei ole suunnitelmissa. Mitenkään ei pahoiteltu asiaa, joten emme käytä enää ollenkaan TUI:n palveluita. Ovat menettäneet 5 vuoden aikana n. 15 000 euroa muille matkanjärjestäjille, kun olemme siirtyneet kokonaan kilpailijoiden asiakkaiksi. En suosittele kenellekään tällaista valehtelevaa yritystä.
Upea kokemus: Mukava henkilökunta
Negatiivinen kokemus: Surkea paikka menee vähintään 3h kauemmin kuin luulet minull on menny 6h liian kauan ihan perseestä
Negatiivinen kokemus: Surkein lomayhtiö koskaan!
Negatiivinen kokemus: Todella huono systeemi. Mikään ei toimi ei sitten mikään. Matkojen hinnat pomppaa varausvaiheessa pilviin ja sit sitä kyseistä matkaa ei ole muka olemassakaan vaikka näkyy sivuilla?? Maksut lähtee tililtä palveluista mitä ei ole edes otettu ja vastaukset henkilökunnalta on vajaaälyisten tasoa. En suosittele kenellekään. Eka ja vika kerta kun käytän. Tuitui
Negatiivinen kokemus: Täätlä saa aina matkan, jota siirretään mielivaltaisesti TUI:n puolesta. Myöskään korvauksia siirtelyistä ei kannata odottaa.
Negatiivinen kokemus: Ei toimi mikään. En löydä mitään positiivista sanottavaa. Ei enää ikinä vaikka ilmaiseksi pääsis.
Negatiivinen kokemus: Lennot aina myöhässä. Maksetut paikat vaihdetaan ja perheenjäsenet erotetaan toisistaan samalla. Asiakaspalvelua ei kentällä vastaamassa asioista. Surkea matkatoimisto.
Upea kokemus: Hädän ja surun hetkellä loistava palvelu. Kiitos huolenpidosta.
Negatiivinen kokemus: Pitkät jonotusajat näkyvät myös asiakaspalvelu halukkuuden tippumisen henkilökunnassa
Negatiivinen kokemus: Jää totaalisen epäselväksi, miten saisin matkalaukun ja golfbägin mukaan pelkille lennoille Mauritiukselle. Missään ei mielestäni mainita mitään tai ei voi valita kahta matkatavaraa. Tähän pysähtyi viime vuonnakin mun lennon tilaaminen.
Negatiivinen kokemus: Worst airlines ever. They don't even give water on board. The staff is unprofessional. They tried to convince us there was something wrong with our visas (it was not their business at all), actually everything was ok.
Jätä arvostelu kohteesta TUI Finland Oy Ab:
TUI Finland Oy Ab näkyy seuraavissa luetteloissa:
Muut matkatoimistot, jotka saattavat kiinnostaa sinua




GoXplore Finland



Lisää matkatoimistosi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos hallinnoit matkatoimistoa ja haluat näkyä hakemistossamme, lisää yrityksesi tiedot, ja voit liittyä täysin ilmaiseksi.