
Tjäreborg Oy Ab

Tietoja kohteesta Tjäreborg Oy Ab
Aukioloajat
Kommenttimme InfoMatkatoimistot.fi aiheesta Tjäreborg Oy Ab:
Tjäreborg Oy Ab on tunnettu matkatoimisto, joka on tarjonnut asiakkailleen erilaisia matkoja ja elämyksiä. Palveluiden laatu näyttää vaihtelevan huomattavasti, ja asiakasarvostelut kertovat sekä hyviä että huonoja kokemuksia.
Positiivisia puolia:
- Monet asiakkaat ovat kokeneet matkat onnistuneiksi ja palvelun ystävälliseksi, erityisesti avustavien oppaiden osalta. Esimerkiksi erään matkustajan kokemus Kreetalla oli erittäin positiivinen, ja hän suosittelee Tjäreborgia muille.
- Hotellit ja kuljetukset ovat usein olleet hyviä ja toimivia.
- Tjäreborgilta on saatu apua ongelmatilanteissa, ja asiakaspalvelu on ollut erityisen huomaavaista sellaisissa hetkillä.
Kritiikkiä ja parannettavaa:
- Monet asiakkaat ovat kokeneet asiakaspalvelun puutteelliseksi; esimerkiksi ongelmatilanteissa on raportoitu hitaasta reagoinnista ja tiedon puutteesta.
- Hotellit eivät aina ole vastanneet asiakkaiden odotuksia, ja siivous on saanut ankaraa kritiikkiä.
- Matkustajat ovat myös valittaneet hitaasta ja epävarmasta palautusprosessista, etenkin peruutuksien yhteydessä.
Kaiken kaikkiaan Tjäreborg tarjoaa mielenkiintoisia matkoja, mutta asiakaspalvelun ja hotellivalikoiman osalta on parannettavaa, jotta asiakaskokemukset voisivat olla entistäkin positiivisempia.
Tjäreborg Oy Ab: Arvostelut
Upea kokemus: Tähän mennessä kaksi all-inclusive-matkaa eikä ongelmia.
Negatiivinen kokemus: Not client friendly service, just copy paste of common information from webpage and no help
Negatiivinen kokemus: Kaksi kertaa matkustettu kyseisellä firmalla, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Hotellimme oli mm. aivan järkyttävän likainen ja rähjäinen, jossa lakanoita ja pyyhkeitä ei vaihdettu kertaakaan. Asiakaspalvelusta tuli vastaukseksi näsäviisaita viestejä ja vähättelyä. Reklamoitiin asiasta matkan jälkeen, mutta tällä kertaa ei edes niitä viisasteluja saatu vastaukseksi. Suosikaa muita firmoja, niin ei mene loma pilalle.
Negatiivinen kokemus: Jos olisi hypoteettisesti valittavana Ryanair tai Tjäreborgin Sunclass 6h lennolle, RyanAir voittaa 6-0 mukavuudessa, sekä palvelussa.
Negatiivinen kokemus: En todellakaan suosittele. Muka 24/7 puhelin, 3 numeroa eikä yksikään vastaa vasta kuin 28h päästä. Unohti lentokentälle, ei korvannut jo maksettua kyytiä, väärä informaatio korvauspyyntöihin, suoranaista kettuilua viesteissä, kun vihdoin jonkun sai kiinni. Ei mitään opasta missään, ei retkiä, miksi käyttää matkanjärjestäjää, jos itse teet kuitenkin kaiken? Eli välttäkää tätä firmaa ehdottomasti, jos haluatte rahoillenne vastinetta.
Negatiivinen kokemus: Minulta varastettiin matkakohteessa passi ja matkaoppaat eivät tienneet miten tilanteessa tulisi toimia. Oppaat jättivät minut ja ystäväni yksin hoitamaan asiaa ja meinasin jäädä väärien ohjeiden takia maahan. Oli hilkulla että kerettiin kentälle ja että pääsin koneeseen. Ala-arvoista kohtelua ja palvelua siitä, miten tilanteeseen reagoitiin ja miten asia hoidettiin. En tule enää koskaan käyttämään kyseisen matkatoimiston palveluita. Pesivät kätensä koko hommasta.
Hei, kiitos viestistäsi ja pahoitteluni, ettet ole saanut toivomaasi apua. Olethan meihin yhteydessä www.tjareborg.fi/asiakaspalaute Yst. Marjo, Tjäreborg
Upea kokemus: Olin viime marraskuussa pakettimatkalla Madeiralla (mukana olleen suomalaisen oppaan järjestämiä patikointiretkiä). Kaikki meni kyllä hyvin alusta loppuun saakka. Ei moittimista.
Hei, kiitos positiivisesta palautteestasi, ilo kuulla, että olet tyytyväinen retkiimme. Hyvää syksynjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Jo toinen huono kokemus tämän matkanjärjestäjän kanssa vuoden sisään ja 3:tta ei tule!!!!! He pesevät kätensä kaikesta, surkea palvelu, ei vastinetta rahalle ollenkaan….
Hei, onpa ikävä kuulla, että olet pettynyt palveluumme, emmekä ole pystyneet vastaamaan odotuksiisi. Hyvää syksynjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Olimme Mallorcan Alcudiassa lomalla 15-vuotiaan poikani kanssa. Paluubussin nro 101 piti noutaa meidät hotellilta ti 11.6. klo 9.05. Bussia ei koskaan tullut kyseisellä numerolla, monia muita kylläkin. Olimme odottamassa bussia jo klo 8.50 (10 min aiemmin ohjeistettiin olemaan). Yhteyden saaminen Tjäreborgin oppaisiin oli todella hankalaa, jonotin kolmeen otteeseen puhelimessa ja lähetin kaksi viestiä saamatta vastausta. Lopulta klo 9.45 minulle soitettiin takaisin ja asian esitettyäni käskettiin tilaamaan taksi jonka hinnan Tjäreborg hyvittäisi jälkikäteen. Näin teimme. Hintaa tuli 75 euroa jo maksetun bussikyydin lisäksi. Ehdimme juuri ja juuri vielä lähtöselvitykseen, mutta olimme aivan viimeisiä asiakkaita. Kotiin päästyämme saimme Tjäreborgilta viestin että bussin gps-laitteen mukaan bussi on ollut hotellilla kyseiseen aikaan, joten taksimatkaa ei kompensoida. Olemme olleet todistetusti odottamassa bussia ajoissa (ottamissani valokuvissa näkyy kellonajat), eli bussin on täytynyt olla väärällä numerolla hotellin luona, koska katsoimme tarkkaan kaikkien bussien numerot. Tämä vaihtoehto tuli mieleeni jo taksimatkalla kentälle ja sanoinkin pojalleni että varmasti tässä käy niin että Tjäreborg ei korvaa taksimatkaa ja niinhän siinä kävi. Olen lähettänyt viestiä ja koittanut soittaa asiasta Tjäreborgille saamatta vastausta. Viimeisen 11 vuoden aikana olen ollut nopeasti laskettuna 10:llä Tjäreborgin matkalla. Näin yhtiö kiittää vakioasiakastaan ja pitää huolen asiakastyytyväisyydestään siirtäen rahani kilpaileville matkanjärjestäjille. Tämä kohtelu on törkeää, mutta ilmeisesti heillä on siihen varaa. Varoitan siis muitakin, että tällainenkin on mahdollista. Käykää siis joka ikisen bussin luona varmistamassa että numero on varmasti oikea. Muuten maksat sekä bussi- että taksimatkan. Tjäreborgin sivuilla olevat palaute- ja reklamaatiosivut eivät edes aukea, eli hankalaksi tehdään asioiden hoitaminen.
Hei Suvi-Anni Kiitos palautteestasi. Pyytäisin sinua ystävällisesti olemaan meihin yhteydessä kirjallisen palautteen muodossa, jotta voimme selvittää asian. https://www.tjareborg.fi/asiakaspalaute Yst. Saija, Tjäreborg
Upea kokemus: Ongelma varauksen kanssa hoitui nopeasti ja palvelu oli ystävällistä.
Upea kokemus: Paras matkatoimisto
Hei, kiitos hyvästä palautteestasi ja mukavaa päivänjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Todella surkea palvelu, eivät suostu hyvittämään heidän aiheuttamia kuluja asiakkaalle.
Negatiivinen kokemus: Ei ollenkaan hyviä kokemuksia tästä yrityksestä. Varaa matkasi muualta kuin Tjäreborgilta.
Hei Jukka, kiitos palautteestasi, harmillista kuulla, ettet ole tyytyväinen palveluumme. Jotta voisimme parantaa palveluamme ja selvittää, mistä on kyse, olisi hienoa, jos voisit laittaa meille suoraan sähhköpostia palautteen tiimoilta: [email protected] Yst. Marjo, Tjäreborg
Upea kokemus: Paras matkatoimisto
Kiitos hyvästä palautteestasi. Mukavaa talvenjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg
Positiivinen kokemus: Helppokäyttöinen
Negatiivinen kokemus: Lahjakortissa ongelmia. Pahoittut tuli harmista. Jäi kyllä ikävä maku.
Hei Vuokko. Harmillista ettei lahjakorttiasia sujunut ongelmitta. Asia kuitenkin varmasti selvisi. Toivon että luottamuksesi Tjäreborgiin on säilynyt ja tapaamme sinut uudelleen matkoihin liittyen. Yst. Riitta,Tjäreborg
Positiivinen kokemus: Jos et osaa kunnolla englantia tai ruotsia niin suomenkielinen palvelu niin lentokentällä kuin hotellilla tai puhelimen päässä ei kovin sujuvaa..Oppaat eivät tienneet mistä pysäkiltä paluumatka alkaa.
Hei! Kiitos palautteesta. Kertoisitko vielä missä kohteessa lomailit? Yst. Riitta, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Antoivat väärää tietoa istumapaikan varaamisesta ja jouduttiin sen takia taas lentokoneen takaosaan.
Hei Risto, kiitos palautteestasi. Pahoittelen tilannetta. Jotta voisimme parantaa palveluamme ja selvittää, mistä on ollut kyse, olisi hienoa, jos pystyisit laittamaan meille suoraan sähköpostia palautteen tiimoilta [email protected]
Positiivinen kokemus: Pitkä jonotusaika puhelimessa.
Hei, joskus puhelinlinjat ruuhkautuvat hetkellisesti. Meillä on myös takaisinsoittopalvelu eli puhelinlinjalle voi ohjeen mukaan jättää soittopyynnön ja me soitamme takaisin päin.
Negatiivinen kokemus: Käsittämättömän huonoa puhelinpalvelua. Jonotin puoli tuntia- sitten valitsin takaisinsoittopyynnön. Saapa nähdä kauanko menee...
Hei Anneli, pahoitteluni, että meillä oli valtavat ruuhkat perjantaina, mikäli sinulle on vielä jotain kysyttävää, voit laittaa viestiä myös tätä kautta: m.me/Tjareborg Yst. Marjo, Tjäreborg
Upea kokemus: Upea hotelli kahdenviikon Kreetan matkalla, helppoa ja turvallista, kuljetukset, retket ja muut lisäpalvelut hoitui täsmällisesti ajallaan, viestit tapahtumista tuli puhelimeen vuorokautta aikaisemmin, pelkkää positiivista sanottavaa. Kiitos.
Hei, kiva kuulla, että matkanne oli onnistunut. Toivottavasti löydätte jatkossakin mieleisiä kohteita valikoimastamme. Mukavaa kesän jatkoa, Katja Tjäreborg
Upea kokemus: Tjäreborg on paras matkatoimisto mitä olenhan matkustaanut noin 50 matkaa Kiitos
Upea kokemus: Kaikki hyvin
Positiivinen kokemus: Jo kolmas kerta tässä samassa hotellissa. Meille hyvä
Positiivinen kokemus: Nettisivuilla hotellitiedoissa olevan kartassa hotellien paikat aika summittaisia. Esimerkiksi Rethymnomin Matias Aparmentin siajnnissa jopa noin 150 m heittoa ja vielä hamittavampaa on se, että jopa toisella puolen pääkatua. Jos esimerkiksi ajattelet lapsia, jotka menisivät rannalle keskenään, niin joutuvat ylittämään pääkadun.
Positiivinen kokemus: Palvelu on ollut joka kerta hyää.
Negatiivinen kokemus: Antaisin nolla tähteä jos se olisi mahdollista. Hotellimme oli niin kamalassa kunnossa, että emme voineet siellä majoittua tätä viikkoa jonka olimme sinne varanneet. Huoneemme oli aivan kamalassa kunnossa. Sänky ja lakanat olivat täynnä tahroja. Wc-tila oli täynnä vihreää limaa, eikä lämmintä vettä saanut. Huoneen pieni kaappi oli aivan homeessa, sekä torakoiden peittämä. Huoneeseen ei mahtunut kahta matkalaukkua. Voitte siis kuvitella miten pieni huone tämä oli... Maksoimme 80€ aamupalasta, sekä 35€ ilmastoinnista... Laitoimme tjäreborgille kuusi yhteydenottoa ja meille vastattiin, että ottavat meihin yhteyttä mahd.pian. Emme koskaan saanut yhteyden ottoa. Jouduimme ottamaan toisen hotellin omalla kustannuksella. Emmekä saanut hyvitystä vanhasta hotellista lainkaan, vaikka tjäreborg lupasi tämän hoitaa. Tjäreborgin asiakaspalvelu on todella hidasta, sekä törkeää. Suosittelen pysymään kaukana tästä matkatoimistosta.
Upea kokemus: Reissussa tuli muutamia ongelmia vastaan, mut Tjareborgin avulias henkilökunta hoiti apuna hommat hienosti uutta matkaa kohta buukkaileen
Upea kokemus: Olin Tjäreborgin matkalla Teneriffalla viikon. Hotellilla tapahtui pieni onnettomuus rajusta säästä johtuen ja Tjäreborg hoiti asian todella mallikkaasti! Tiedotus kulki ja soitettiin vielä perään ja kyseltiin vointia ja tuntemuksia ja tarjottiin keskusteluapua sitä kaipaaville. Erittäin hienoa toimintaa ja suosittelen heitä lämpimästi, kun haluaa matkustaa turvallisesti. Vaikka harvoin itse matkustan pakettimatkoilla, niin oli kyllä hieno kokemus heidän puoleltaan onnettomuudesta huolimatta. Tuo ehdottomasti lisäturvaa matkustaessa vaikka olisikin kokenut omatoimimatkaaja.
Negatiivinen kokemus: Peruutusehdot aivan onnettomat. Vaikka maksat perutuusturvasta, et voi matkaa perua ilman kuluja. Kusetus pulju! Välttäkää.
Negatiivinen kokemus: Vuosien saatossa useammalla matkalla käynyt heidän kauttaan. Nyt tuli mitta täyteen ja en enää ikinä koskaan matkusta tjäreborgin kautta. Vaikka nyt korona-aika ja kauppaavat matkaturvaa, ei se mikään turva ole! Et voi perua ilman jäätäviä kuluja matkaa. 2800e matkasta sain takaisin 1300e kun peruin. Vuoden päähän kyllä olisi voinut siirtää matkaa, mutta ei kiitos. 0/5 tähteä.
Upea kokemus: Väga asjalik ja abivalmis teenindus
Negatiivinen kokemus: Hujaaus toimisto
Hei Natalja, Kiitos palautteesta, asia on käyty kanssasi puhelimitse läpi. Yst. Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Terve huono palvelu
Hei Urmo, Kiitos palautteesta, asia on käyty kanssasi puhelimitse läpi. Yst. Tjäreborg
Upea kokemus: Matka Kyprokselle syyskuussa 2021 meni loistavasti. Siisti hotelli, selkeät opastukset, saa apua asiakaspalvelulta nopeasti. Suosittelen Tjäreborgia;)
Upea kokemus: Erittäin hyvää asiakaspalvelua Nina nimeltään ja kaikki toimi kuten pitää.
Positiivinen kokemus: Selkeää selata matkoja
Negatiivinen kokemus: Myyvät paikan päällä retkiään ja ottavat hinnan heti mutta jos osallistujia ei tule saat odottaa rahojasi 1 1/2 viikkoa, ehkä enemmänkin. Epäammattimaista !
Hei Anne, Harmittavasti jotkin retket peruuntuvat vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Rahanpalautuksessa kestää noin viikon verran, joka peruuntumisen yhteydessä kerrotaan. Ystävällisin terveisin, Hannu, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Matkoja on peruttu jo 6 kpl vuoden aikana. Viime kesänäkin peruttiin Thassoksen kahden tonnin loma, "tilalle" tarjottiin 4,5 tonnin lomaa Rhodoksella kevyellä 2,5 tonnin lisämaksulla. Sama maa, eri saari, samat päivät.
Positiivinen kokemus: Yhden asian(peruuntuneen matkan)selvitys kesti kohtuuttoman kauan.Paljon sieltäpäin luvattuja soittoja jotka eivät toteutuneet.
Negatiivinen kokemus: Maksetusta peruutusturvasta huolimatta Tjäreborg ilmoitti rahamme menevän lahjakortille ja nyt he vaativat asiakirjoja jotta matkan perumisesta ei tulisi lisäkuluja (vaikka maksettiin 200€ peruutusturvaa jo). Huijausta koko yritys
Hei! Peruuntuneesta matkasta palautuva summa suoritetaan takaisin samalle maksutavalle, jolla matka on maksettu meille eli palautus tehdään takaisin lahjakortille, jos olet sitä käyttänyt matkaa maksaessasi. Kirjoituksesta päätellen sinulla on ollut reittilennoilla toteutettava matka, johon olet ostanut peruutusvakuutuksen. Sitä koskevat tiedot ja tarkemmat ehdot löytyvät nettisivultamme: https://www.tjareborg.fi/peruutusvakuutus-reittilentomatkoille. Jos sinulla on jäänyt jotakin kysyttävää matkasi peruutuksen käytännön asioista, olethan varausnumeron kera yhteydessä asiakaspalveluumme, matka-asiantuntijamme auttavat mielellään. Terveisin Aniina, Tjäreborg
Positiivinen kokemus: Palvelu toimii
Negatiivinen kokemus: Todella huonoa palvelua. Tämän koronan takia peruuntuneen matkan rahoja ei vain kuluu takaisin vaikka peruuntumisesta on jo yli 3 kk. Varmasti emme käytä tjareborgia enää koskaan. Matkustamme kuitenkin 3x vuodessa.
Upea kokemus: Hyvä palvelu
Negatiivinen kokemus: Peruuntuneen matkan takia 22.6.2020 (76vrk) kulunut aikaa, eikä rahoja ole palautunut!!
Upea kokemus: Aina toiminut hyvin palvelut meidän osalta. COVID-19 takia reissut peruttiin mutta valittiin lahjakortti jolle saatiin vielä vähän enemmän arvoa kun mitä oltiin reissusta maksettu =)
Positiivinen kokemus: Ok. Maksoi kohtuullisessa ajassa peruuntuneet matkat takaisin.
Negatiivinen kokemus: Tiedotus matkakohteessa ala-arvoista. Sanovat, että ovat siirtyneet paperittomaan tiedottamiseen sähköisesti ja näin ollen kaikki hotellihuoneiden kansiot tietoineen jossain bitti avaruudessa. Huono palvelu sitten kun ottaa yhteyttä puhelimitse. Vedotaan vain, että toimivat eurooppalaisten lakien mukaan.. En suosittele kyseistä firmaa!!!
Negatiivinen kokemus: Tjäreborg on pidättäytynyt yksipuolisesti olla maksamatta koronan takia peruttujen matkojen rahoja. Ihmiset odottaneet jo pahimmillaan kuusi viikkoa ja pyydetään vain lisää kärsivällisyyttä, no se on loppumassa. Luulen tämän aiheuttavan enemmän tappiota tulevaisuudessa kuin asioitten oikein hoitaminen, ainakin henkilökohtaisesti matkani tulevat hoitamaan toinen firma.
Negatiivinen kokemus: Tulipa heti roskapostia
Positiivinen kokemus: Hyvä asiakaspalvelu
Positiivinen kokemus: On mennyt palvelu alaspäin valitettavasti. Näppivirheestä johtunut nimenmuutos maksoi 160€ vaikka virheestä ilmoitettiin välittömästi!
Negatiivinen kokemus: Paha kertoa kun ei päästy koko lennolle
Upea kokemus: Okey. Ok.
Negatiivinen kokemus: Palvelu ontuu.
Upea kokemus: Myöhästyttiin bussi kuljetuksesta kentällinen ja saatiin korvaus
Upea kokemus: Very good and friendly customer service support!
Upea kokemus: Viimeisestä kymmenestä matkasta 8 Tjäreborg in kautta. Luotettava matkanjärjetäjä Huippupalvelu ollut aina. Oppaat soittaa lomalla ja kyselee kuulumisa niin kuin tänään 10 +
Onpa kiva kuulla Marko, nauttikaahan lomasta! Aniina, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Liian paljon törkeitä venäläisiä,kyllästyneitä tarjoilijoita.All incluse ei ollut kovinkaan hyvä kaikkea rajallisesti.Snack baari ei toiminut vain hedelmiä ja kuivia hamppareita.Osassa huoneissa hometta.
Upea kokemus: Hellpokäyttäö ja selkeät
Upea kokemus: Hyvä palvelu, nopeat vastaukset
Upea kokemus: Olen käynyt yhden kerran tämän matkatoimiston kautta, iha hyvä kuin muutkin matkatoimistot ☀️
Hei! Kiva kuulla, että lomasi oli onnistunut. Toivottavasti näemme sinut matkoillamme vielä uudemmankin kerran. :) Terveisin Aniina, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Erehdyin uskomaan että OBC-konsepti olisi luksusta perheille kuten Tjareborg mainostaa. Kuluttajille luvataan ylellisempää lomailua, luksusta, desingia ja erinomaista palvelua. Todellisuus jotain ihan muuta. OBC-Kreeta on todella huonotasoinen hotelli, erittäin huono palvelu, todella meluisat huoneet, siivous heikkotasoista, ruokailu alle kaskitason. Yritin paikanpäällä saada hiljaisempaa huonetta, ainoa vastaus jonka sain oli, maksa lisää! Hotelissa oli vapaita huoneita. En suosittele kyseistä kohdetta tai Tjareborgia. Ainoa hyvä asia koko lomalla oli ranta, no tietysti siellä piti maksaa tuoleista ja tarjoiluista erikseen vaikka olimme tilanneet All-inclusiven.
Hei! Onpa ikävä kuulla, että et ollut tyytyväinen lomamatkaanne. Olithan yhteydessä oppaisiimme matkan aikana kertoaksesi näistä puutteista? Jos sinulla on jotakin epäselvää matkanne suhteen tai haluat antaa palautetta, olethan vielä yhteydessä Quality & Claims -osastoomme: https://form.jotformeu.com/70012551451341. Terveisin Aniina, Tjäreborg
Positiivinen kokemus: Matkat meni hyvin. Kuljetukset toimi hyvin ja neuvonta. Retkien järjestäminen oli helppoa. Yhdellä kolmesta retkestä puhuttiin pääosin ruottia, josta ei ymmärtänyt mitään. Piti erikseen käydä kysyy, että koska pitää olla ja missä eri välivaiheissa, joka ei ollut mieleistä. Muuten yhdellä retkellä suomea ja yhdellä englantia.
Hei! Mukava kuulla, että lomamatkanne sujui hyvin. Toivottavasti näemme teidät matkoillamme pian uudemmankin kerran. :) Terveisin Aniina, Tjäreborg
Upea kokemus: Hyvä palvelu
Upea kokemus: Matkatoimisto hyvä palvelu oli Teneriffan matkalla
Positiivinen kokemus: Hyvää palvelua. Ei ruuhkaa
Upea kokemus: Henkilökohtainen palvelu on paras palvelu
Upea kokemus: Kiitos hyvästä palvelusta ja luotettavasta yhteistyöstä Thomas Coock Airlinesin kanssa. Korvaus, sääolosuhteista johtuvan lomalta tulomatkan viivästymisen johdosta, tuli todella nopeasti ja vaivattomasti.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Oikein mukavaa päivää sinulle! :) Terveisin Aniina, Tjäreborg
Positiivinen kokemus: Ihana henkilökunta
Negatiivinen kokemus: Olipa mahtavaa palvelua Tjäreborgilta. Lähettiin eilen takaisin kotia ja haku piti olla hotellilta klo.04:45 (Sunprime Alanya Beach) Mitään ei kuulunut ja klo.05:15 Soitettiin ja kyseltiin,lupasivat soittaa kuskille. Ei kuulu taaskaan mitään...klo.05:30 Soitettiin uudestaan ja niin käskettiin ottaa taxi Antalyaan. Kysyin,että voitteko tilata meille taxi? Vastaus oli,että tilatkaa itse.
Hei Tuija, olen hyvin pahoillani, että emme onnistuneet tällä kertaa. Lähetäthän meille vielä palautteen asiakaspalveluun varausnumerosi kera. Asiakaspalvelumme yhteystiedot: https://asiakaspalvelu.tjareborg.fi/#yhteystiedot Hyvää viikonloppua! Yst. Hannu, Tjäreborg
Negatiivinen kokemus: Wow. Never had such a bad experience in a travel agency. The lady in the agency basically just read everything from their website aloud. That`s it. No questions, no suggestions and no knowledge about the counties. What a disappointment.
Dear Pia, I am really sorry to hear that and understand how disappointed you are. We would love to help you with the questions you might have. Please do not hesitate to contact our customer service. You will find our contact information here: https://www.tjareborg.fi/ota-yhteytta Kind Regards, Aniina, Tjäreborg
Upea kokemus: Olin kahden alaikäisen (9, 14) tyttäreni kanssa viikon lomamatkalla viikolla 9/2018 Gran Canarialla, Playa del Curassa, Ocean Beach Clubin hotellissa. Matka meni mainiosti ja paikka oli meille aivan mahtava. Uimme, otimme aurinkoa, söimme, ajoimme vuokra-autolla, ajelimme taksilla ja kävimme paikallisessa kaupassa ja ravintolassa. Loma kohde oli erittäin laadukas ja kaikki toimi niin kuin olimme suunnitelleet. Tjäreborgin oppaidenkin tukea tarvittiin, mutta tukea saatiin ja niin hyvä. Suosittelen paikkaa ehdottomasti lapsiperheille ja etenkin niille, jotka ovat kiinnostuneet rauhasta ja jos kovasti menojalka vaatii niin taksikyydillä (5€ sivu) pääsee jo suurempiin paikkoihin huvittelemaan. Lomakohde ei tarjoa hyvää hiekkarantaa (merivesi nousi usein niin, että rantaa ei ollut, meren kuohuja kylläkin) tai tasaisia juoksumaastoja (liikenteen seassa ylös alas rantatietä). Joka tapauksessa harkitsemme lähtemistä kohteeseen uudelleen.
Upea kokemus: Kiitos Elina Pentinmäki! Mahtava ihminen ja saa toisenkin niin hyvälle päälle että kaikki murheet ja huolet häviää naurujen myötä pois! Ammattitaito kohillaan. Soittaisin koska vaan uudelleen ihan vaan jutustelleksani. KIITOS!
Positiivinen kokemus: Siivous ala-arvoista. Esim. sohvapöydän alatasolla oli alusta alkaen hiekkaa paksu kerros, jota viikon matkallamme siivottu kertaakaan. Samat hiekat jäivät edelleen tasolle lähtiessämme.
Jätä arvostelu kohteesta Tjäreborg Oy Ab:
Tjäreborg Oy Ab näkyy seuraavissa luetteloissa:
Muut matkatoimistot, jotka saattavat kiinnostaa sinua



GoXplore Finland



TUI Finland Oy Ab




Lisää matkatoimistosi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos hallinnoit matkatoimistoa ja haluat näkyä hakemistossamme, lisää yrityksesi tiedot, ja voit liittyä täysin ilmaiseksi.