Tjäreborg Oy Ab

Pääkonttori - ei myymälää, Urho Kekkosen katu 3 B, 00100, Helsinki
Pääkonttori - ei myymälää, Urho Kekkosen katu 3 B
00100, Helsinki
+358912371

Aukioloajat

Tjäreborg Oy Ab ei ole vielä täyttänyt kuvausta.

Kommenttimme InfoMatkatoimistot.fi aiheesta Tjäreborg Oy Ab:

Tjäreborg Oy Ab on tunnettu matkatoimisto, joka on tarjonnut asiakkailleen erilaisia matkoja ja elämyksiä. Palveluiden laatu näyttää vaihtelevan huomattavasti, ja asiakasarvostelut kertovat sekä hyviä että huonoja kokemuksia.

Positiivisia puolia:

  • Monet asiakkaat ovat kokeneet matkat onnistuneiksi ja palvelun ystävälliseksi, erityisesti avustavien oppaiden osalta. Esimerkiksi erään matkustajan kokemus Kreetalla oli erittäin positiivinen, ja hän suosittelee Tjäreborgia muille.
  • Hotellit ja kuljetukset ovat usein olleet hyviä ja toimivia.
  • Tjäreborgilta on saatu apua ongelmatilanteissa, ja asiakaspalvelu on ollut erityisen huomaavaista sellaisissa hetkillä.

Kritiikkiä ja parannettavaa:

  • Monet asiakkaat ovat kokeneet asiakaspalvelun puutteelliseksi; esimerkiksi ongelmatilanteissa on raportoitu hitaasta reagoinnista ja tiedon puutteesta.
  • Hotellit eivät aina ole vastanneet asiakkaiden odotuksia, ja siivous on saanut ankaraa kritiikkiä.
  • Matkustajat ovat myös valittaneet hitaasta ja epävarmasta palautusprosessista, etenkin peruutuksien yhteydessä.

Kaiken kaikkiaan Tjäreborg tarjoaa mielenkiintoisia matkoja, mutta asiakaspalvelun ja hotellivalikoiman osalta on parannettavaa, jotta asiakaskokemukset voisivat olla entistäkin positiivisempia.

Tratra.travel ei voi taata, että hakemistossa näkyvät yritykset ovat sertifioituja matkatoimistoja tai että niillä on asianmukaiset lisenssit. Suurin osa hakemistossa olevista yrityksistä on matkatoimistoja, mutta myös muita yrityksiä esiintyy, kuten matkanjärjestäjät, opastettujen kierrosten tarjoajat jne. Suosittelemme, että pyydät matkatoimiston rekisteröintinumeroa yritykselle, johon aiot osallistua.

Tjäreborg Oy Ab: Arvostelut

3.1/5 (75 Arvostelut)
Yair castro 3 months ago

Upea kokemus: Tähän mennessä kaksi all-inclusive-matkaa eikä ongelmia.

James FOX 6 months ago

Negatiivinen kokemus: Not client friendly service, just copy paste of common information from webpage and no help

Sasu Peistola 6 months ago

Negatiivinen kokemus: Kaksi kertaa matkustettu kyseisellä firmalla, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Hotellimme oli mm. aivan järkyttävän likainen ja rähjäinen, jossa lakanoita ja pyyhkeitä ei vaihdettu kertaakaan. Asiakaspalvelusta tuli vastaukseksi näsäviisaita viestejä ja vähättelyä. Reklamoitiin asiasta matkan jälkeen, mutta tällä kertaa ei edes niitä viisasteluja saatu vastaukseksi. Suosikaa muita firmoja, niin ei mene loma pilalle.

Ville Lahtinen 7 months ago

Negatiivinen kokemus: Jos olisi hypoteettisesti valittavana Ryanair tai Tjäreborgin Sunclass 6h lennolle, RyanAir voittaa 6-0 mukavuudessa, sekä palvelussa.

J FM 9 months ago

Negatiivinen kokemus: En todellakaan suosittele. Muka 24/7 puhelin, 3 numeroa eikä yksikään vastaa vasta kuin 28h päästä. Unohti lentokentälle, ei korvannut jo maksettua kyytiä, väärä informaatio korvauspyyntöihin, suoranaista kettuilua viesteissä, kun vihdoin jonkun sai kiinni. Ei mitään opasta missään, ei retkiä, miksi käyttää matkanjärjestäjää, jos itse teet kuitenkin kaiken? Eli välttäkää tätä firmaa ehdottomasti, jos haluatte rahoillenne vastinetta.

Emmi Ahokas 11 months ago

Negatiivinen kokemus: Minulta varastettiin matkakohteessa passi ja matkaoppaat eivät tienneet miten tilanteessa tulisi toimia. Oppaat jättivät minut ja ystäväni yksin hoitamaan asiaa ja meinasin jäädä väärien ohjeiden takia maahan. Oli hilkulla että kerettiin kentälle ja että pääsin koneeseen. Ala-arvoista kohtelua ja palvelua siitä, miten tilanteeseen reagoitiin ja miten asia hoidettiin. En tule enää koskaan käyttämään kyseisen matkatoimiston palveluita. Pesivät kätensä koko hommasta.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei, kiitos viestistäsi ja pahoitteluni, ettet ole saanut toivomaasi apua.  Olethan meihin yhteydessä www.tjareborg.fi/asiakaspalaute Yst. Marjo, Tjäreborg

Majlen S 1 year ago

Upea kokemus: Olin viime marraskuussa pakettimatkalla Madeiralla (mukana olleen suomalaisen oppaan järjestämiä patikointiretkiä). Kaikki meni kyllä hyvin alusta loppuun saakka. Ei moittimista.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei, kiitos positiivisesta palautteestasi, ilo kuulla, että olet tyytyväinen retkiimme. Hyvää syksynjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg

ilojantu 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Jo toinen huono kokemus tämän matkanjärjestäjän kanssa vuoden sisään ja 3:tta ei tule!!!!! He pesevät kätensä kaikesta, surkea palvelu, ei vastinetta rahalle ollenkaan….

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei, onpa ikävä kuulla, että olet pettynyt palveluumme, emmekä ole pystyneet vastaamaan odotuksiisi. Hyvää syksynjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg

Suvi-Anni Wendelin 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Olimme Mallorcan Alcudiassa lomalla 15-vuotiaan poikani kanssa. Paluubussin nro 101 piti noutaa meidät hotellilta ti 11.6. klo 9.05. Bussia ei koskaan tullut kyseisellä numerolla, monia muita kylläkin. Olimme odottamassa bussia jo klo 8.50 (10 min aiemmin ohjeistettiin olemaan). Yhteyden saaminen Tjäreborgin oppaisiin oli todella hankalaa, jonotin kolmeen otteeseen puhelimessa ja lähetin kaksi viestiä saamatta vastausta. Lopulta klo 9.45 minulle soitettiin takaisin ja asian esitettyäni käskettiin tilaamaan taksi jonka hinnan Tjäreborg hyvittäisi jälkikäteen. Näin teimme. Hintaa tuli 75 euroa jo maksetun bussikyydin lisäksi. Ehdimme juuri ja juuri vielä lähtöselvitykseen, mutta olimme aivan viimeisiä asiakkaita. Kotiin päästyämme saimme Tjäreborgilta viestin että bussin gps-laitteen mukaan bussi on ollut hotellilla kyseiseen aikaan, joten taksimatkaa ei kompensoida. Olemme olleet todistetusti odottamassa bussia ajoissa (ottamissani valokuvissa näkyy kellonajat), eli bussin on täytynyt olla väärällä numerolla hotellin luona, koska katsoimme tarkkaan kaikkien bussien numerot. Tämä vaihtoehto tuli mieleeni jo taksimatkalla kentälle ja sanoinkin pojalleni että varmasti tässä käy niin että Tjäreborg ei korvaa taksimatkaa ja niinhän siinä kävi. Olen lähettänyt viestiä ja koittanut soittaa asiasta Tjäreborgille saamatta vastausta. Viimeisen 11 vuoden aikana olen ollut nopeasti laskettuna 10:llä Tjäreborgin matkalla. Näin yhtiö kiittää vakioasiakastaan ja pitää huolen asiakastyytyväisyydestään siirtäen rahani kilpaileville matkanjärjestäjille. Tämä kohtelu on törkeää, mutta ilmeisesti heillä on siihen varaa. Varoitan siis muitakin, että tällainenkin on mahdollista. Käykää siis joka ikisen bussin luona varmistamassa että numero on varmasti oikea. Muuten maksat sekä bussi- että taksimatkan. Tjäreborgin sivuilla olevat palaute- ja reklamaatiosivut eivät edes aukea, eli hankalaksi tehdään asioiden hoitaminen.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Suvi-Anni Kiitos palautteestasi. Pyytäisin sinua ystävällisesti olemaan meihin yhteydessä kirjallisen palautteen muodossa, jotta voimme selvittää asian. https://www.tjareborg.fi/asiakaspalaute Yst. Saija, Tjäreborg

Susanna 1 year ago

Upea kokemus: Ongelma varauksen kanssa hoitui nopeasti ja palvelu oli ystävällistä.

Jesper Holmberg 1 year ago

Upea kokemus: Paras matkatoimisto

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei, kiitos hyvästä palautteestasi ja mukavaa päivänjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg 

Jouni Tapanainen 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Todella surkea palvelu, eivät suostu hyvittämään heidän aiheuttamia kuluja asiakkaalle.

Jukka Rein 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Ei ollenkaan hyviä kokemuksia tästä yrityksestä. Varaa matkasi muualta kuin Tjäreborgilta.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Jukka, kiitos palautteestasi, harmillista kuulla, ettet ole tyytyväinen palveluumme. Jotta voisimme parantaa palveluamme ja selvittää, mistä on kyse, olisi hienoa, jos voisit laittaa meille suoraan sähhköpostia palautteen tiimoilta: [email protected] Yst. Marjo, Tjäreborg

OVa 1973 1 year ago

Upea kokemus: Paras matkatoimisto

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Kiitos hyvästä palautteestasi. Mukavaa talvenjatkoa. Yst. Marjo, Tjäreborg

Kari Lindfors 1 year ago

Positiivinen kokemus: Helppokäyttöinen

Vuokko Mähönen 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Lahjakortissa ongelmia. Pahoittut tuli harmista. Jäi kyllä ikävä maku.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Vuokko. Harmillista ettei lahjakorttiasia sujunut ongelmitta. Asia kuitenkin varmasti selvisi. Toivon että luottamuksesi Tjäreborgiin on säilynyt ja tapaamme sinut uudelleen matkoihin liittyen. Yst. Riitta,Tjäreborg 

p.r. tikkanen 1 year ago

Positiivinen kokemus: Jos et osaa kunnolla englantia tai ruotsia niin suomenkielinen palvelu niin lentokentällä kuin hotellilla tai puhelimen päässä ei kovin sujuvaa..Oppaat eivät tienneet mistä pysäkiltä paluumatka alkaa.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei! Kiitos palautteesta. Kertoisitko vielä missä kohteessa lomailit?  Yst. Riitta, Tjäreborg 

Risto 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Antoivat väärää tietoa istumapaikan varaamisesta ja jouduttiin sen takia taas lentokoneen takaosaan.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Risto, kiitos palautteestasi. Pahoittelen tilannetta. Jotta voisimme parantaa palveluamme ja selvittää, mistä on ollut kyse, olisi hienoa, jos pystyisit laittamaan meille suoraan sähköpostia palautteen tiimoilta [email protected]

Jouko LANKINEN 2 years ago

Positiivinen kokemus: Pitkä jonotusaika puhelimessa.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei, joskus puhelinlinjat ruuhkautuvat hetkellisesti. Meillä on myös takaisinsoittopalvelu eli puhelinlinjalle voi ohjeen mukaan jättää soittopyynnön ja me soitamme takaisin päin.

Anneli Niemelä 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Käsittämättömän huonoa puhelinpalvelua. Jonotin puoli tuntia- sitten valitsin takaisinsoittopyynnön. Saapa nähdä kauanko menee...

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Anneli, pahoitteluni, että meillä oli valtavat ruuhkat perjantaina, mikäli sinulle on vielä jotain kysyttävää, voit laittaa viestiä myös tätä kautta: m.me/Tjareborg Yst. Marjo, Tjäreborg

Matti Koivusaari 2 years ago

Upea kokemus: Upea hotelli kahdenviikon Kreetan matkalla, helppoa ja turvallista, kuljetukset, retket ja muut lisäpalvelut hoitui täsmällisesti ajallaan, viestit tapahtumista tuli puhelimeen vuorokautta aikaisemmin, pelkkää positiivista sanottavaa. Kiitos.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei,  kiva kuulla, että matkanne oli onnistunut. Toivottavasti löydätte jatkossakin mieleisiä kohteita valikoimastamme. Mukavaa kesän jatkoa, Katja Tjäreborg

Sven Enqvist 2 years ago

Upea kokemus: Tjäreborg on paras matkatoimisto mitä olenhan matkustaanut noin 50 matkaa Kiitos

Marita Haapanen 2 years ago

Upea kokemus: Kaikki hyvin

Maija Olsbo 2 years ago

Positiivinen kokemus: Jo kolmas kerta tässä samassa hotellissa. Meille hyvä

Seppo Oikarinen 3 years ago

Positiivinen kokemus: Nettisivuilla hotellitiedoissa olevan kartassa hotellien paikat aika summittaisia. Esimerkiksi Rethymnomin Matias Aparmentin siajnnissa jopa noin 150 m heittoa ja vielä hamittavampaa on se, että jopa toisella puolen pääkatua. Jos esimerkiksi ajattelet lapsia, jotka menisivät rannalle keskenään, niin joutuvat ylittämään pääkadun.

Michael Mavrostomos 3 years ago

Positiivinen kokemus: Palvelu on ollut joka kerta hyää.

Frans-Emil Ojala 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Antaisin nolla tähteä jos se olisi mahdollista. Hotellimme oli niin kamalassa kunnossa, että emme voineet siellä majoittua tätä viikkoa jonka olimme sinne varanneet. Huoneemme oli aivan kamalassa kunnossa. Sänky ja lakanat olivat täynnä tahroja. Wc-tila oli täynnä vihreää limaa, eikä lämmintä vettä saanut. Huoneen pieni kaappi oli aivan homeessa, sekä torakoiden peittämä. Huoneeseen ei mahtunut kahta matkalaukkua. Voitte siis kuvitella miten pieni huone tämä oli... Maksoimme 80€ aamupalasta, sekä 35€ ilmastoinnista... Laitoimme tjäreborgille kuusi yhteydenottoa ja meille vastattiin, että ottavat meihin yhteyttä mahd.pian. Emme koskaan saanut yhteyden ottoa. Jouduimme ottamaan toisen hotellin omalla kustannuksella. Emmekä saanut hyvitystä vanhasta hotellista lainkaan, vaikka tjäreborg lupasi tämän hoitaa. Tjäreborgin asiakaspalvelu on todella hidasta, sekä törkeää. Suosittelen pysymään kaukana tästä matkatoimistosta.

Tuukka Oja 3 years ago

Upea kokemus: Reissussa tuli muutamia ongelmia vastaan, mut Tjareborgin avulias henkilökunta hoiti apuna hommat hienosti uutta matkaa kohta buukkaileen

Sonja Tuomela 3 years ago

Upea kokemus: Olin Tjäreborgin matkalla Teneriffalla viikon. Hotellilla tapahtui pieni onnettomuus rajusta säästä johtuen ja Tjäreborg hoiti asian todella mallikkaasti! Tiedotus kulki ja soitettiin vielä perään ja kyseltiin vointia ja tuntemuksia ja tarjottiin keskusteluapua sitä kaipaaville. Erittäin hienoa toimintaa ja suosittelen heitä lämpimästi, kun haluaa matkustaa turvallisesti. Vaikka harvoin itse matkustan pakettimatkoilla, niin oli kyllä hieno kokemus heidän puoleltaan onnettomuudesta huolimatta. Tuo ehdottomasti lisäturvaa matkustaessa vaikka olisikin kokenut omatoimimatkaaja.

Entiiä Muista 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Peruutusehdot aivan onnettomat. Vaikka maksat perutuusturvasta, et voi matkaa perua ilman kuluja. Kusetus pulju! Välttäkää.

En Kerro 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Vuosien saatossa useammalla matkalla käynyt heidän kauttaan. Nyt tuli mitta täyteen ja en enää ikinä koskaan matkusta tjäreborgin kautta. Vaikka nyt korona-aika ja kauppaavat matkaturvaa, ei se mikään turva ole! Et voi perua ilman jäätäviä kuluja matkaa. 2800e matkasta sain takaisin 1300e kun peruin. Vuoden päähän kyllä olisi voinut siirtää matkaa, mutta ei kiitos. 0/5 tähteä.

Silma Tera 3 years ago

Upea kokemus: Väga asjalik ja abivalmis teenindus

natalja junolainen 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Hujaaus toimisto

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Natalja, Kiitos palautteesta, asia on käyty kanssasi puhelimitse läpi. Yst. Tjäreborg

Urmo Junolainen 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Terve huono palvelu

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Urmo, Kiitos palautteesta, asia on käyty kanssasi puhelimitse läpi. Yst. Tjäreborg

Anton Morozov 3 years ago

Upea kokemus: Matka Kyprokselle syyskuussa 2021 meni loistavasti. Siisti hotelli, selkeät opastukset, saa apua asiakaspalvelulta nopeasti. Suosittelen Tjäreborgia;)

Jyrki Harju 4 years ago

Upea kokemus: Erittäin hyvää asiakaspalvelua Nina nimeltään ja kaikki toimi kuten pitää.

petteri hänninen 4 years ago

Positiivinen kokemus: Selkeää selata matkoja

Anne Lemstrom 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Myyvät paikan päällä retkiään ja ottavat hinnan heti mutta jos osallistujia ei tule saat odottaa rahojasi 1 1/2 viikkoa, ehkä enemmänkin. Epäammattimaista !

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Anne, Harmittavasti jotkin retket peruuntuvat vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Rahanpalautuksessa kestää noin viikon verran, joka peruuntumisen yhteydessä kerrotaan. Ystävällisin terveisin, Hannu, Tjäreborg

Otto P69 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Matkoja on peruttu jo 6 kpl vuoden aikana. Viime kesänäkin peruttiin Thassoksen kahden tonnin loma, "tilalle" tarjottiin 4,5 tonnin lomaa Rhodoksella kevyellä 2,5 tonnin lisämaksulla. Sama maa, eri saari, samat päivät.

Taina 4 years ago

Positiivinen kokemus: Yhden asian(peruuntuneen matkan)selvitys kesti kohtuuttoman kauan.Paljon sieltäpäin luvattuja soittoja jotka eivät toteutuneet.

Laura Sorri 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Maksetusta peruutusturvasta huolimatta Tjäreborg ilmoitti rahamme menevän lahjakortille ja nyt he vaativat asiakirjoja jotta matkan perumisesta ei tulisi lisäkuluja (vaikka maksettiin 200€ peruutusturvaa jo). Huijausta koko yritys

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei! Peruuntuneesta matkasta palautuva summa suoritetaan takaisin samalle maksutavalle, jolla matka on maksettu meille eli palautus tehdään takaisin lahjakortille, jos olet sitä käyttänyt matkaa maksaessasi. Kirjoituksesta päätellen sinulla on ollut reittilennoilla toteutettava matka, johon olet ostanut peruutusvakuutuksen. Sitä koskevat tiedot ja tarkemmat ehdot löytyvät nettisivultamme: https://www.tjareborg.fi/peruutusvakuutus-reittilentomatkoille. Jos sinulla on jäänyt jotakin kysyttävää matkasi peruutuksen käytännön asioista, olethan varausnumeron kera yhteydessä asiakaspalveluumme, matka-asiantuntijamme auttavat mielellään. Terveisin Aniina, Tjäreborg

Harri Lieska 5 years ago

Positiivinen kokemus: Palvelu toimii

Petri Arokannas 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Todella huonoa palvelua. Tämän koronan takia peruuntuneen matkan rahoja ei vain kuluu takaisin vaikka peruuntumisesta on jo yli 3 kk. Varmasti emme käytä tjareborgia enää koskaan. Matkustamme kuitenkin 3x vuodessa.

Pirjo Craig 5 years ago

Upea kokemus: Hyvä palvelu

Toni Takala 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Peruuntuneen matkan takia 22.6.2020 (76vrk) kulunut aikaa, eikä rahoja ole palautunut!!

adwerb 5 years ago

Upea kokemus: Aina toiminut hyvin palvelut meidän osalta. COVID-19 takia reissut peruttiin mutta valittiin lahjakortti jolle saatiin vielä vähän enemmän arvoa kun mitä oltiin reissusta maksettu =)

Jari 5 years ago

Positiivinen kokemus: Ok. Maksoi kohtuullisessa ajassa peruuntuneet matkat takaisin.

maria m 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Tiedotus matkakohteessa ala-arvoista. Sanovat, että ovat siirtyneet paperittomaan tiedottamiseen sähköisesti ja näin ollen kaikki hotellihuoneiden kansiot tietoineen jossain bitti avaruudessa. Huono palvelu sitten kun ottaa yhteyttä puhelimitse. Vedotaan vain, että toimivat eurooppalaisten lakien mukaan.. En suosittele kyseistä firmaa!!!

Arto Korhonen 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Tjäreborg on pidättäytynyt yksipuolisesti olla maksamatta koronan takia peruttujen matkojen rahoja. Ihmiset odottaneet jo pahimmillaan kuusi viikkoa ja pyydetään vain lisää kärsivällisyyttä, no se on loppumassa. Luulen tämän aiheuttavan enemmän tappiota tulevaisuudessa kuin asioitten oikein hoitaminen, ainakin henkilökohtaisesti matkani tulevat hoitamaan toinen firma.

Anssi Teivainen 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Tulipa heti roskapostia

sonja sjöholm 5 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä asiakaspalvelu

Kai Linnama 5 years ago

Positiivinen kokemus: On mennyt palvelu alaspäin valitettavasti. Näppivirheestä johtunut nimenmuutos maksoi 160€ vaikka virheestä ilmoitettiin välittömästi!

Juha Forsberg 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Paha kertoa kun ei päästy koko lennolle

erkki turunen 5 years ago

Upea kokemus: Okey. Ok.

Juk Sir 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Palvelu ontuu.

heikki hakala 5 years ago

Upea kokemus: Myöhästyttiin bussi kuljetuksesta kentällinen ja saatiin korvaus

Charlles Costa 5 years ago

Upea kokemus: Very good and friendly customer service support!

Marko Leskinen 5 years ago

Upea kokemus: Viimeisestä kymmenestä matkasta 8 Tjäreborg in kautta. Luotettava matkanjärjetäjä Huippupalvelu ollut aina. Oppaat soittaa lomalla ja kyselee kuulumisa niin kuin tänään 10 +

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Onpa kiva kuulla Marko, nauttikaahan lomasta! Aniina, Tjäreborg

Satu Liimatainen 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Liian paljon törkeitä venäläisiä,kyllästyneitä tarjoilijoita.All incluse ei ollut kovinkaan hyvä kaikkea rajallisesti.Snack baari ei toiminut vain hedelmiä ja kuivia hamppareita.Osassa huoneissa hometta.

Niina Kosonen 6 years ago

Upea kokemus: Hellpokäyttäö ja selkeät

ulla lahtinen 6 years ago

Upea kokemus: Hyvä palvelu, nopeat vastaukset

Seija Vuorinen 6 years ago

Upea kokemus: Olen käynyt yhden kerran tämän matkatoimiston kautta, iha hyvä kuin muutkin matkatoimistot ☀️

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei! Kiva kuulla, että lomasi oli onnistunut. Toivottavasti näemme sinut matkoillamme vielä uudemmankin kerran. :) Terveisin Aniina, Tjäreborg

Petri Roivainen 6 years ago

Negatiivinen kokemus: Erehdyin uskomaan että OBC-konsepti olisi luksusta perheille kuten Tjareborg mainostaa. Kuluttajille luvataan ylellisempää lomailua, luksusta, desingia ja erinomaista palvelua. Todellisuus jotain ihan muuta. OBC-Kreeta on todella huonotasoinen hotelli, erittäin huono palvelu, todella meluisat huoneet, siivous heikkotasoista, ruokailu alle kaskitason. Yritin paikanpäällä saada hiljaisempaa huonetta, ainoa vastaus jonka sain oli, maksa lisää! Hotelissa oli vapaita huoneita. En suosittele kyseistä kohdetta tai Tjareborgia. Ainoa hyvä asia koko lomalla oli ranta, no tietysti siellä piti maksaa tuoleista ja tarjoiluista erikseen vaikka olimme tilanneet All-inclusiven.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei! Onpa ikävä kuulla, että et ollut tyytyväinen lomamatkaanne. Olithan yhteydessä oppaisiimme matkan aikana kertoaksesi näistä puutteista? Jos sinulla on jotakin epäselvää matkanne suhteen tai haluat antaa palautetta, olethan vielä yhteydessä Quality & Claims -osastoomme: https://form.jotformeu.com/70012551451341. Terveisin Aniina, Tjäreborg

Kai Heikka 6 years ago

Positiivinen kokemus: Matkat meni hyvin. Kuljetukset toimi hyvin ja neuvonta. Retkien järjestäminen oli helppoa. Yhdellä kolmesta retkestä puhuttiin pääosin ruottia, josta ei ymmärtänyt mitään. Piti erikseen käydä kysyy, että koska pitää olla ja missä eri välivaiheissa, joka ei ollut mieleistä. Muuten yhdellä retkellä suomea ja yhdellä englantia.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei! Mukava kuulla, että lomamatkanne sujui hyvin. Toivottavasti näemme teidät matkoillamme pian uudemmankin kerran. :) Terveisin Aniina, Tjäreborg

AARNE KOTIRANTA 6 years ago

Upea kokemus: Hyvä palvelu

Pirkko Pelkonen 6 years ago

Upea kokemus: Matkatoimisto hyvä palvelu oli Teneriffan matkalla

Lissu Anttonen 6 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvää palvelua. Ei ruuhkaa

Risto Lauronen 6 years ago

Upea kokemus: Henkilökohtainen palvelu on paras palvelu

Eila Parviainen 6 years ago

Upea kokemus: Kiitos hyvästä palvelusta ja luotettavasta yhteistyöstä Thomas Coock Airlinesin kanssa. Korvaus, sääolosuhteista johtuvan lomalta tulomatkan viivästymisen johdosta, tuli todella nopeasti ja vaivattomasti.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Oikein mukavaa päivää sinulle! :) Terveisin Aniina, Tjäreborg

S.M. H 6 years ago

Positiivinen kokemus: Ihana henkilökunta

tuija törnström 7 years ago

Negatiivinen kokemus: Olipa mahtavaa palvelua Tjäreborgilta. Lähettiin eilen takaisin kotia ja haku piti olla hotellilta klo.04:45 (Sunprime Alanya Beach) Mitään ei kuulunut ja klo.05:15 Soitettiin ja kyseltiin,lupasivat soittaa kuskille. Ei kuulu taaskaan mitään...klo.05:30 Soitettiin uudestaan ja niin käskettiin ottaa taxi Antalyaan. Kysyin,että voitteko tilata meille taxi? Vastaus oli,että tilatkaa itse.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Hei Tuija, olen hyvin pahoillani, että emme onnistuneet tällä kertaa. Lähetäthän meille vielä palautteen asiakaspalveluun varausnumerosi kera. Asiakaspalvelumme yhteystiedot: https://asiakaspalvelu.tjareborg.fi/#yhteystiedot Hyvää viikonloppua! Yst. Hannu, Tjäreborg

Pia Shields 7 years ago

Negatiivinen kokemus: Wow. Never had such a bad experience in a travel agency. The lady in the agency basically just read everything from their website aloud. That`s it. No questions, no suggestions and no knowledge about the counties. What a disappointment.

Tjäreborg Oy Ab
Tjäreborg Oy Ab

Dear Pia, I am really sorry to hear that and understand how disappointed you are. We would love to help you with the questions you might have. Please do not hesitate to contact our customer service. You will find our contact information here: https://www.tjareborg.fi/ota-yhteytta Kind Regards, Aniina, Tjäreborg

Jari Muhonen 7 years ago

Upea kokemus: Olin kahden alaikäisen (9, 14) tyttäreni kanssa viikon lomamatkalla viikolla 9/2018 Gran Canarialla, Playa del Curassa, Ocean Beach Clubin hotellissa. Matka meni mainiosti ja paikka oli meille aivan mahtava. Uimme, otimme aurinkoa, söimme, ajoimme vuokra-autolla, ajelimme taksilla ja kävimme paikallisessa kaupassa ja ravintolassa. Loma kohde oli erittäin laadukas ja kaikki toimi niin kuin olimme suunnitelleet. Tjäreborgin oppaidenkin tukea tarvittiin, mutta tukea saatiin ja niin hyvä. Suosittelen paikkaa ehdottomasti lapsiperheille ja etenkin niille, jotka ovat kiinnostuneet rauhasta ja jos kovasti menojalka vaatii niin taksikyydillä (5€ sivu) pääsee jo suurempiin paikkoihin huvittelemaan. Lomakohde ei tarjoa hyvää hiekkarantaa (merivesi nousi usein niin, että rantaa ei ollut, meren kuohuja kylläkin) tai tasaisia juoksumaastoja (liikenteen seassa ylös alas rantatietä). Joka tapauksessa harkitsemme lähtemistä kohteeseen uudelleen.

Sari Sinervo 7 years ago

Upea kokemus: Kiitos Elina Pentinmäki! Mahtava ihminen ja saa toisenkin niin hyvälle päälle että kaikki murheet ja huolet häviää naurujen myötä pois! Ammattitaito kohillaan. Soittaisin koska vaan uudelleen ihan vaan jutustelleksani. KIITOS!

Johanna Pitkänen 9 years ago

Positiivinen kokemus: Siivous ala-arvoista. Esim. sohvapöydän alatasolla oli alusta alkaen hiekkaa paksu kerros, jota viikon matkallamme siivottu kertaakaan. Samat hiekat jäivät edelleen tasolle lähtiessämme.

Jätä arvostelu kohteesta Tjäreborg Oy Ab:

1 = Huono
5 = Erinomainen

Tjäreborg Oy Ab näkyy seuraavissa luetteloissa:

Muut matkatoimistot, jotka saattavat kiinnostaa sinua

4.5 (86)
EF Kielikurssit
EF Kielikurssit

EF Kielikurssit

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kalevankatu 44 - 00180, Helsinki
+358942458084
GoXplore Finland
GoXplore Finland

GoXplore Finland

Näytä osoite ja yhteystiedot
MOW (Mother of Work, Pieni Roobertinkatu 9 - 00130, Helsinki
+358504156400
4.6 (199)
Rantapallo Oy
Rantapallo Oy

Rantapallo Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Sofiankatu 4 c - 00170, Helsinki
+358509520110
4.6 (53)
Rustravel Oy Ltd
Rustravel Oy Ltd

Rustravel Oy Ltd

Näytä osoite ja yhteystiedot
Tehtaankatu 12 - 00140, Helsinki
+358403507428
2.5 (101)
TUI Finland Oy Ab

TUI Finland Oy Ab

Näytä osoite ja yhteystiedot
Pääkonttori (ei myyntiä, Konepajankuja 3 - 00510, Helsinki
+358923100010
3.7 (3)
Olympia Kaukomatkatoimisto
Olympia Kaukomatkatoimisto

Olympia Kaukomatkatoimisto

Näytä osoite ja yhteystiedot
Lautatarhankatu 8 B - 00580, Helsinki
+35896962770
WhenWhere Travels Oy

WhenWhere Travels Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Töyrytie 8 - 00630, Helsinki
+358405306440
4.5 (176)
Natura Viva | Vuosaaren Melontakeskus | Vuosaari Paddling Center
Natura Viva | Vuosaaren Melontakeskus | Vuosaari Paddling Center

Natura Viva | Vuosaaren Melontakeskus | Vuosaari Paddling Center

Näytä osoite ja yhteystiedot
Harbonkatu 13 - 00980, Helsinki
+358102924030
4.1 (9)
Studio Yin Jooga ja Pilates
Studio Yin Jooga ja Pilates

Studio Yin Jooga ja Pilates

Näytä osoite ja yhteystiedot
Shopping Center Grani, Tunnelitie 4 2krs - 02700, Kauniainen
+358405357135

Lisää matkatoimistosi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos hallinnoit matkatoimistoa ja haluat näkyä hakemistossamme, lisää yrityksesi tiedot, ja voit liittyä täysin ilmaiseksi.

Lisää yrityksesi ilmaiseksi

Suurin matkatoimistokatalogi Suomi-maassa

Löydä parhaat matkatoimistot lähelläsi